TEMPLESTORE O nákupe

Obchodné podmienky

Na všetky ponúkané tovar na TempleStore.cz poskytujeme záruku 24 mesiacov, pokiaľ tomu u konkrétneho tovaru nie je uvedené inak.

Na TempleStore.cz platí 14 dňová lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru bez udania dôvodov. 

Protokol pre výmenu / vrátenie TU STIAHNI

Protokol pre reklamáciu TU STIAHNI

VÝMENA TOVARU

Máte právo požiadať o výmenu nepoužitého a nepoškodeného tovaru do 14 dní od jeho prevzatia.

Po výbere nového tovaru na TempleStore.sk napíšte jeho kód alebo opis v kolónke "Novo požadovaný tovar" na Protokole pre výmenu / vrátenie / reklamáciu tovaru (k dispozícii na stiahnutie na TempleStore.sk).Krabici s tovarom na výmenu odošlite na našu adresu: LIP distribution sro, Pražská tr. 2738/94, 37004 České Budějovice. Tovar zašlite späť pokiaľ možno v originálnom balení, ako obyčajnú zásielku, nie na dobierku. Tovar by malo byť kompletný (vrátane návodu, štítkov a ďalších náležitostí ak boli súčasťou tovaru). Ak ste si k tovaru vybrali darček, musíte tento darček tiež pripojiť k Vami zaslanému tovaru na výmenu!

V prípade, že chcete mať istotu, že sa Vaše novo vybraný tovar na výmenu nepredá skôr, ako nám Váš balíček dorazí, zavolajte nám na 775 774 775 alebo napíšte na info@templestore.sk a my Vám novo požadovaný tovar zarezervujeme. Akonáhle od Vás tovar na výmenu obdržíme, zašleme Vám obratom tovar nový.

V prípade, že bude Vami požadovaný tovar na výmenu k dispozícii na našom sklade, dostanete ho do 10dní. Pokiaľ nebude Vami požadovaný tovar k dodaniu z nášho skladu najneskôr do 10 dní od doručenia Vašej požiadavky, potom Vám odošleme späť peniaze za tento tovar a Vašu požiadavku na náhradný tovar bude vybaveny ihneď po doplnení skladových zásob.

 

! Pozor: nevymieňa použitý tovar, vypraté tovar, video a audio nosiče!

VRÁTENIE TOVARU

Máte právo nepoužitý a nepoškodený tovar do 14dní od jeho prevzatia vrátiť bez udania dôvodu.

V takom prípade vyplňte Protokol pre výmenu / vrátenie / reklamáciu tovaru TU STIAHNI .
Zaškrtnite druh Vami požadovaného úkonu, ktorý uplatňujete: b) Vrátenie tovaru a vyplňte náležitosti. Pri vrátení tovaru si môžete vybrať spôsob úhrady Vašich peňazí: buď poštovou poukážkou (trvá 2 týždne), alebo prevodom na účet (trvá do 1 týždňa). Vyplňte preto na protokole Vami vybraný spôsob úhrady a pri platbe na účet doplňte číslo Vášho účtu. Peniaze vraciame iba za tovar, nie za poštovné.

Zásielku s tovarom aj s protokolom odošlite na našu adresu: LIP distribution sro, Pražská tr. 2738/94, 37004 České Budějovice. Tovar zašlite späť pokiaľ možno v originálnom balení, ako obyčajnú zásielku, nie na dobierku. Tovar by malo byť kompletný (vrátane návodu, štítkov a ďalších náležitostí ak boli súčasťou tovaru). Ak ste si k tovaru vybrali darček, musíte tento darček tiež pripojiť k Vami vrátenému tovaru.

! Pozor: nevymieňa použitý tovar, vypraté tovar, video a audio nosiče!

REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácie uplatňujte v záručnej lehote. Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom a príslušnými právnymi predpismi SR.

V prípade zistenia závady tovaru vyplňte v Protokole pre výmenu / vrátenie / reklamáciu tovaru TU STIAHNI kolónku "Zistená závada".

Zásielku s tovarom aj s protokolom odošlite na našu adresu: LIP distribution sro, Pražská tr. 2738/94, 37004 České Budějovice. Tovar zašlite späť pokiaľ možno v originálnom balení, ako obyčajnú zásielku, nie na dobierku. Tovar by malo byť kompletný (vrátane návodu, štítkov a ďalších náležitostí ak boli súčasťou tovaru). Ak ste si k tovaru vybrali darček, musíte tento darček tiež pripojiť k Vami zaslanému reklamovanému tovaru.

Vaša reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30 dní odedne uplatnenia reklamácie. Reklamácie sa riadia reklamačným poriadkom.

! Pozor: Reklamovaný tovar musí byť čisté, inak bude vrátený späť!

Ak ste za nakúpený tovar aj darčeky čerpali body, bude v prípade výmeny tovaru hodnota bodov upravená, v prípade vrátenia peňazí budú body odpočítané.

REKLAMAČNÝ PORIADOK NÁJDETE TU

DĹŽKA ZÁRUKY

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, tj. Dňom uvedeným na záručnom liste. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov * pre spotrebiteľa **. Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predĺžiť. Dĺžka záručnej doby je vždy vyznačená na záručnom liste (v stĺpci záruka). Záručná doba sa skladá zo zákonnej lehoty (24 mesiacov) a prípadne predĺženej záručnej lehoty.

Ak je kupujúcim spotrebiteľ, v rámci zákonnej záručnej lehoty sa reklamácia riadi zákonom č. 89/2012 Zb., Nového občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, s prihliadnutím na upresnením v tomto reklamačnom poriadku. U predĺženej lehoty sa reklamácia riadi výhradne týmto poriadkom.

* Výnimku môže tvoriť tovar predávaný so zľavou (tovar poškodený, použitý, nekompletný atď.). Ak je kupujúcim spotrebiteľ a ak ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim, a práva zo zodpovednosti za vady veci zaniknú, ak neboli uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia veci kupujúcim. Predávajúci môže túto dobu v dohode s kupujúcim skrátiť, nie však menej ako na 12 mesiacov. Túto dobu uvedie predávajúci v doklade o predaji veci. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady či nekompletnosti sa záruka nevzťahuje na chyby, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.

** U vybraných produktov je výrobcom záruka pre kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľom, obmedzená. Zákonné práva koncového zákazníka (spotrebiteľa) tým nie sú nijako dotknuté, záruka pre neho platia podľa zákona.

POŠTOVNÉ NAD 35 € ZADARMO!

Doprava ZADARMO pri nákupe nad 35 €!
*nevzťahuje sa na tovar v akcii a so zľavou väčší ako 30 %.

MOŽNOSTI DOPRAVY - SLOVENSKO

  • Dodanie domov - Slovenská pošta - poplatok 6.89 €

Balík je dopravený k Vám domov. Ak Vás zamestnanec Slovenskej pošty nezastihne na Vašej adrese, balík bude uložený na pobočke pošty. Vhodné pre menšie mestá.

  • Balík na výdajné miesto - Zásielkovňa - poplatok 3.5 €

Balík si pohodlne vyzdvihnete sami vo vami zvolenom výdajnom mieste. Výdajné miesto nájdete v 43 mestách po celom slovenskom.

  • Balík do domu - INTIME - poplatok 4.5 €

Vodič INTIME Vás kontaktuje priamo na Váš telefón a dohodne s Vami detaily odovzdania. Vhodné pre veľké mestá. 

SPÔSOB PLATBY ZA TOVAR

  • Platba on-line platobnou kartou - poplatok 0 € - viac info tu ..
  • Platba vopred na účet 2500452408/8330 - poplatok 0 €
  • Platba pri dobierke balíka - poplatok 0.6 € (pri nákupe nad 35 € zadarmo pri doprave kuriérom alebo na Zásilkovna)

Poplatok za platbu dobierkou ZADARMO pri nákupe nad 35 €, platí pre ČR i SR! (Neplatí pri nákupe tovaru v špeciálnej akcii, s darčekom a so zľavou 30% a viac.)

Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky. Najmä potom, či nie je akýmkoľvek spôsobom porušený obal, prípadne naša páska a zásielka nie je opravovaná páskou s iným potlačou, páskou bielou, alebo páskou priehľadnou. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohovorili na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho rozbaliť pred vodičom prepravnej firmy. Ak poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovacie spoločností. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

VYZDVIHNUTIE TOVARU NA PREDAJNI

Vždy je ZADARMO!

V prípade, že si zvolíte ako spôsob doručenia tovaru "Osobné prevzatie na predajni", bude Vám po pripravení objednaného tovaru na konkrétnej predajni odoslaný email s upozornením na možnosť osobného vyzdvihnutia a zaplatenia tovaru.
Ak si tovar neprevezmete (alebo sa priamo nedohodnete na prevzatie tovaru s personálom predajne) do siedmich pracovných dní od zaslania informačného emailu, bude Vaša objednávka stornovaná!

 

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie